Men fail

Sitter pa biblioteket i Blanch' just nu. Hade tankt checka in online pa Ryanair (man kan gora det fran 15 dagar innan flyget avgar) och skriva ut boardingkorten eftersom vi inte har nagon skrivare hemma, sa jag maste gora det har. Allting gar prima tills jag inser att jag maste ha mitt pass med mig for att fylla i nagra uppgifter nar man checkar in. Fail. Mitt pass ar hemma i min andra vaska! Och den storsta anledningen till att jag tog mig till shoppingcentret var for att fixa incheckningen sa jag har det gjort. Ah sa misslyckat! Hade ingen aning om att man behovde passet nar man checkade in online. Blir till att ga tillbaka hit imorn eller pa fredag da... Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0