Måndag

Nu när jag är hemma i Sverige kommer jag inte ha tid att blogga så jättemycket, i alla fall inte mitt på dagen. Hoppas ni har överseende. Idag kom Ellie, Thomas & Camilla hit en sväng på fika! Roligt att träffa dom igen. :) Efter det åkte jag & Ellie in till Huddinge centrum, käkade lunch, gick upp till Sjödal för att träffa Alexandra, hälsade på ett par lärare, lämnade av Ellie vid tåget och sen åkte jag & Alexandra hem till henne! Vi flummade mest, som vanligt haha. Det är så otroligt kul att träffa alla igen! Vid 9-snåret så promenerade jag hem igen och mötte mamma, syster och Mysan på vägen hem. Vi är hundvakt just nu nämligen. Jag är ju inte överförtjust i hundar men jag har ju blivit mer och mer van med att vara med Mysan så det är ändå rätt okej. Hon har sina ljusa stunder hon med. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0