Julhelgen

Som jag nämnt tidigare spenderade vi (jag, mamma Eva, låtsaspappa Benny, bror Nicklas, systeryster Malin & morbror Villy) julen hos mormor och Lasse som bor några mil norr om Uppsala. Jag och Malin åkte dit tidigare för att hjälpa till med städning och en massa pynt. Vi var minst sagt sysselsatta... I och med att både mormor & Lasse är sjuka blev denna jul lite annorlunda. Inte samma som det varit förut. Känns rätt konstigt eftersom jag firat minst 15 jular hemma hos mormor där allting varit samma hela tiden. Nåja, dålig var den i alla fall inte! Här kommer ett gäng bilder för er att kika på. :)
En massa julmat





Min mormor


Min morbror Villy


Jag & Villy


Julgranen och en massa klappar




Min syster Malin


In med magen, ut med bröstet!


Bror Nicklas & mormor Ylva


Låtsaspappa Benny


Mamma! Hon fick en "sparkdräkt" av mig i julklapp, haha! Hon önskade sig faktiskt en. ;)


Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra och mysig jul! :)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha, evas sparkdräkt var ju självklart med elefanter på..... :D

2010-12-29 @ 20:46:54
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: Marika

Det var som fan vilken jul du har firat, haha, riktig svensson svensson jul ju ;) Ser helmysigt ut!

2010-12-29 @ 23:02:24
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0