Inte långt kvar

Idag är det onsdag och på lördag befinner jag mig hemma i Sverige igen! Kommer kännas sjukt konstigt. Har en massa att göra innan jag åker iväg och det känns som att tiden inte kommer räcka till. Först måste jag storstäda rummet, det ska ju komma hit en annan tjej som ska ta hand om barnen när jag är borta. I och med det så måste jag plocka ihop allting och samla alla saker som jag lämnar kvar på ett ställe. Jag måste komma fram till vad jag ska ha med mig hem, vad jag ska ta med och lämna hemma (böcker, kläder som jag inte använt hittills eller inte har nån nytta av, osv.), vad som ska vara i handbagaget (får ju bara ha en väska) och lite såna saker. Sen måste jag slå in värdfamiljens julklappar. Det som kommer ta mest tid är städningen och sen själva packningen! Ska i alla fall vänta med att slå in alla julklappar till jag kommer hem så jag inte måste vara superförsiktig när jag packar. Tvätta innan jag åker hem måste jag också göra. Ah, stress! Så går det när man skjuter upp saker så länge som möjligt. ;) Om ett par timmar när jag slutar jobba ska jag i alla fall fortsätta med städningen!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

:D:D:D:D:D: !!!!!

2010-12-16 @ 14:20:11
URL: http://romanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0