Födelsedag!

Idag är ingen vanlig dag för det är morbror Villys födelsedag!!! :) Hurra hurra hurra! Jag överraskade med ett telefonsamtal såhär på kvällen, han borde känna sig speciell med tanke på att det kostade mig 30 kr haha. 5 kr i minuten kostar det för mig att ringa hem till Sverige... 2,50 kr för inkommande samtal. I alla fall, kan ju inte vara där nu när han fyller år men jag ska vara världens bästa systerdotter och skämma bort honom med presenter när jag kommer hem. ;)
Han är inte så läskig som han ser ut. Lovar. Han är faktiskt en av dom roligaste personer jag känner, vi har samma störda humor som typ ingen annan förstår. Jag saknar alla våra filmkvällar, alla kvällar vi fastnat framför Spotify och Youtube, alla kvällar med lite för mycket dricka, alla gånger vi kollat på hockey tillsammans, ja.. allt. En väldigt bra vän trots att han är min morbror. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0