Anna ♥

Idag träffade jag Anna som jag inte träffat sen i juli! Hon har för tillfället bosatt sig i New York där hon studerar och ska stanna i ungefär ett år till. Det vore kul om jag skulle komma iväg till New York i sommar men om jag inte gör det kommer det dröja ungefär ett år innan vi ses igen. Tur att internet finns i alla fall så man kan hålla kontakten på det viset! Hur som haver, efter att ha hängt inne på H&M bland alla porriga saker (;D) gick vi och åt grekisk mat, mums! Vi satt där ett bra tag och pratade en massa innan det var dags för mig att gå. Vi hade även en liten julklappsutdelning! Anna fick en nyckelring med hennes namn på med ett får och en fyrklöver, tanken är att den ska ge henne tur! Jag fick en enorm kopp som det står "I ♥ NY" på och lite choklad. Vi hann inte ses så jättelänge men det var otroligt kul att få se dig igen! :)
Mina julklappar



Ibland är det kul att båda heter Anna, haha! :D


Kommentarer
Postat av: Marika

Låter kul, måste bara fråga om du gillade Hershey chokladen? ;)

2010-12-29 @ 23:03:04
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Ellie

ÄLSKAR HERSHEYS CHOKLAD :D

2010-12-30 @ 18:44:21
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0