Presenter

Hej! :)

För några dagar sedan gav jag mig ut på jakt för att hitta nån slags present till barnen jag ska passa. Det fick bli en bok var (tyckte det var bättre än t.ex. leksaker och godis) som hade en anknytning till Sverige. Emily ska få Lotta says 'NO!' och Luke ska få Emil and the sneaky rat - böcker som jag älskade som barn! Eller älskar rättare sagt.




Idag är det två veckor kvar tills jag åker. Tycker det är väldigt svårt att greppa... Jag, Irland, om två veckor? Har fortfarande varken städat och fixat i rummet eller tagit fram, på ett ungefär, vad jag ska ha med mig. Panik! Får ta tag i det där ordentligt nästa vecka då jag redan har den här veckan nästan helt uppbokad.
Annars så är allting fixat: flygbiljett, skjuts & sällskap av mamma (och kanske Malin) till flygplatsen, jag håller på att styra upp nån slags "avskedsfika" som äger rum någon dag nästa vecka, jag passar på att träffa kompisar och umgås med familjen extra mycket, jag har fått adressen till var familjen bor så jag vet vart jag ska när jag hoppat in i taxin, och lite såna där saker.

Vi hörs!

Time has been replaced by a countdown; 14 days left to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0