Night out the day before Paddy's Day

Onsdag 16/3 2011 - utekväll med Emelie & Jennie dagen innan St Patrick's Day
Bättre sent än aldrig, right? Hur som haver, Emelie kom hit till mig från Blackrock för att kunna gå ut med mig och Jennie i Dublin! Hon sov sedan över hos mig. Vi hade egentligen tänkt ta en taxi hem sedan inpå småtimmarna men turligt nog så gick the nite link fast det var en onsdag. Bara för att Paddy's Day var dagen efter. Tror vi spenderade hela kvällen på Hogan's efter att ha intagit lite käk på Eddie Rocket's. Hade en trevlig kväll! :) Fast ah, har fortfarande lite ångest över det. Träffade en jättetrevlig kille på Hogan's och jag får hans nummer så att jag kan kontakta honom. Men tror ni jag kommer ihåg att spara numret eller? Nej, dum i huvudet som jag är så glömmer jag bort det. Man måste klicka en extra gång på min mobil för att typ bekräfta att man ska spara numret. Så ja, omöjligt att få tag i honom nu liksom...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0