Du är saknad

Idag är det one of those days då jag saknar Marika lite extra mycket! Du förgyllde mina tre första månader här på Irland så otroligt mycket. Även fast jag hittat många nya och bra kompisar sen dess så är det inte samma sak här utan dig. Jag saknar alla våra galna utekvällar, alla övernattningar på hostel, allting vi skämtade om jämt och ständigt, våra överdrivna Facebook-chattar, vår besatthet av Only Girl (In the world) med Rihanna och hur vi totalt flippade ur varje gång vi hörde den, allting mer eller mindre men mest av allt saknar jag oss. Vi två är oslagbara!



Jag har sagt det förut men jag säger det igen ändå: det absolut värsta med att vara au pair är alla underbara människor man måste säga hej då till! Det finns verkligen inget värre. Nu för inte alltför länge sedan har jag fått reda på att två fina tjejer som jag kommit otroligt nära har bestämt sig för att åka hem. Jennie åker hem på lördag och Emelie åker hem om fyra veckor ungefär. Major sad face! :(

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

:'( Sad face :( Mkt fint inlägg vännen <3

Säger samma sak som jag sa i mitten av December 2010: Allt kommer ordna sig, du kommer träffa nya underbara människor :) Blicka framåt, även om de är svårt!!

Kramar <3

2011-03-24 @ 01:05:19
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh, kommer bli sorgligt att åka! :/ Har varit så härligt att fått träffa dig! men ikväll ska vi ha så sjukt kul!

2011-03-25 @ 11:41:52
URL: http://jenniemeetsireland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0