Birthday girl

Idag är ingen vanlig dag för det är Emilys födelsedag, hurra hurra hurra! :) 7 år blev den lilla sötnosen. I min värdfamilj verkar man inte lägga så stor vikt på födelsedagar, eller andra högtider heller för den delen. Hade det här varit min födelsedag hade jag nog blivit rätt besviken faktiskt! Vi sjöng inte för henne (förutom jag imorse med nyvaken hej-jag-har-rökt-i-sjuttiofem-år-röst), dom bakade/köpte ingen tårta eller andra sötsaker, hon fick tre presenter på hela dagen (en från mig, en av Jessica som är hennes bästa kompis, och en från Anne och Derek), när hon sa att hon ville ha pommes frites till middag sa A nej (i min familj är det typ en tradition att födelsedagsbarnet får välja middag). Man märkte liksom inte ens att det var hennes födelsedag. Fast vad vet jag, dom kanske firar henne mer nu i helgen. Inte för att man nödvändigtvis måste spendera en massa pengar på presenter, mat och godsaker men jag tycker ändå att ens födelsedag ska vara lite speciell! Nåja, Emily verkade vara hyfsat nöjd i alla fall. Imorse sjöng jag för henne och gav hennes present + kort, hon fick välja vad hon ville ha till lunch vilket blev pannkakor, jag har varit lite extra kramgo och pussat på henne lite, när mina värdföräldrar kom hem rusade jag inte upp till rummet som jag brukar göra utan stannade kvar på nedervåningen ett par timmar extra. Hoppas att hon är nöjd med dagen ändå!
Det här är nog min favoritbild på Emily, tagen 2010-09-30. Vet att den är oredigerad men idag känner jag mig som en rebell! ;) Världens gulligaste!!!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:07:53
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0