Krya på dig Anna!

Fick ett sms från Anna för ett par dagar sedan där hon berättade att hon fått en inflammation i bukspottkörteln och legat på sjukhus i Dublin sedan i tisdags. Sms:ar med henne nu och hon mår, tack och lov, bättre (hon har inte ont längre) men hon kommer eventuellt behöva opereras för att tillfriskna ordentligt. Så fort hon blivit utskriven kommer hon åka hem till Sverige igen! Jag antar att Anna kommer skriva en mer detaljerad redogörelse för vad som hänt när hon mår bra igen men, som ni säkert förstår, är blogg-uppdaterande inte någon prioritet för tillfället.

Givetvis är det allvarligt (människan har legat på sjukhus i snart en vecka) men såvitt jag förstår kommer hon bli helt frisk och inte få några bestående skador!

/River


Kommentarer
Postat av: Karin

Men shit!! :S

krya på dig Anna!

2011-06-12 @ 18:45:12
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Shit :O Krya på dig snart Anna! Ska krama dig frisk när du kommer hem! :) <3

2011-06-12 @ 22:17:45
URL: http://rhima.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch låter inte alls kul, krya på dig Anna!

2011-06-12 @ 23:09:44
Postat av: Marika

Usch usch :( Jag visste att något inte stod rätt till när jag inte fick något svar. Är lättad att höra att du mår bättre!! Har tänkt på dej mycket dem senaste dagarna, jag hoppas verkligen du tillfrisknar snart min vän!! Krya på dej, tand hand om dej!! <3

2011-06-13 @ 04:06:56
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0