Samma

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om på dagarna längre! Det är bara samma samma samma saker som händer mest hela tiden. Inget utöver det ordinära liksom. Idag gjorde jag visserligen en klocka med Emily. Klippte ut en cirkel ur ett rosa papper och två visare från ett oranget (hur böjer man orange?!) papper så övade vi lite på "xx o'clock", Ms Lucey uppmuntrade att man skulle öva lite på det hemma också. Kan visa hur den ser ut imorn! Annars då? Jag totalt dumförklarade mig själv åter igen när jag åt färsk ananas idag. Att jag aldrig lär mig att jag får utslag och väldigt ont i munnen dom flesta gångerna när jag äter det. Jag har fortfarande ont i tandköttet vid dom bakre tänderna i tandraden. Som sagt, att man aldrig lär sig. När vi ändå är inne på puckade saker så upptäckte jag igår, efter 4½ månad här på Irland, att Penneys som ligger i köpcentret här har öppet till 21.00 måndag-torsdag. Jag har alltid trott att det stängt vid 19 och av den anledningen har jag inte gått dit efter att jag slutat på kvällarna. Grattis, Anna. Sånt där ska man kanske kolla upp haha. ;P
Nu när jag skriver så kom jag på att jag skulle visa vilka filmer det var jag köpte igår. Nåja, man kan inte tänka på allt. Det får bli imorn för nu ska jag krypa under täcket och sussa. Sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tjaa bruden! Nu har jag ännu en utlottning utav Love smycket om intresse finns ;) Puss pårej!

2011-01-20 @ 08:09:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dagarna är ju ungefär lika......

Saknar dig Kram Mamma

2011-01-20 @ 13:57:17
Postat av: Ellie

Grattis anna :P

2011-01-20 @ 17:30:35
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0