Spontan utgång

Heeej :)
Så, igår: det sades i lördags att jag skulle åka till Ratoath för att hämta en kompis saker där men det blev inte av. Sen hade jag planer på att traska till Starbucks i det fina vädret men det slutade med att jag mötte upp Jennie inne i Dublin istället! Det blev shopping för hennes del eftersom jag gör ett tappert försök på att spara lite pengar. Efter det när affärerna började stänga lite smått kände ingen av oss för att åka hem så vi satte oss på en pub - The Quays - och drack en Bulmers. Det var inge vidare drag där så vi gick till The Oliver St. John Gogarty (jäkligt långt namn, tror dock det kallas The Gogarty's bara) där det blev en till Bulmers innan vi fick sällskap av ett par irländska killar. Rätt trevliga, i alla fall en av dom, så vi hade det kul och blev lite ("lite") runda om fötterna, haha. Blir lätt så när man blir bjuden på ett par Tequila shots och ännu mer Bulmers ;) I alla fall, dom var tvungna att gå efter ett tag (lika bra kanske eftersom jag skulle upp och jobba idag!) så jag & Jennie traskade till McDonald's och åt några välbehövliga chicken nuggets innan vi vid 11-tiden skildes åt. Riktigt kul hade vi på Donken i alla fall haha! Tror dock att vi var rätt jobbiga för dom andra som var där men tur att ingen fatta vad vi sa i alla fall.
Har en riktigt ovana av att riva sönder underlägg när jag är ute? Händer varenda gång!

Fina Jennie :)

Bulmers

Utsmyckade stolar

Jag & John

Random människor

Käk på Donken

Jennieee

Så vackra så att man blir helt tårögd :')


Måste bara säga att jag älskar spontana utgångar! Vet inte varför men jag har nästan alltid roligare då. Inte för att jag inte har kul annars när jag går ut, men spontana utgångar blir över lag mest lyckade. Mer sånt, tack!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, herregud bilderna från donken minns jag inte ens! Men kul var det! Och håller med om att spontana utgångar alltid är roligast. Måste helt klart göras om!

2011-03-01 @ 02:18:07
URL: http://jenniemeetsireland.blogg.se/
Postat av: Sanna

vad för sorts dryck är Bulmers? =)

2011-03-02 @ 09:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0