Snart redo att åka

Hej!
Har allting färdigpackat och fixat innan jag åker till Emelie. Väntar bara på att Anne eller Derek ska komma hem. Båda barnen är utomhus så jag har inte jättemycket att göra. Ska nog sätta mig i soffan och läsa lite mer ur The Last Song. Det var flera veckor sedan jag lånade den men jag började inte läsa förrän några dagar sen bara. Den är bra i alla fall!
Vädret har varit alldeles strålande hela dagen, solsken och knappt några moln på himlen. Det är nog den varmaste dagen sen jag kom hit, så härligt! Men som vanligt är alla irländare för lättklädda. Visst att det är rätt varmt men det är inte riktig sommarvärme än. Nåja, det är dom som blir sjuka, inte jag. Hoppas jag i alla fall. Nej nu ska jag kila ner till nedervåningen. Vi hörs imorgon kväll eller på söndag igen! Ha en fin helg allihopa. :)
Dålig bild tagen med min cam från mitt fönster nyss. Kan ni se att träden (bakom husen) börjar få sina löv nu?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag ser löven och det ser underbart ut. Ha en bra helg Kram Mamma

2011-04-09 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0