Retlig

Hej hej! :)
Om ni undrar varför jag är så seg på att uppdatera så är det för att jag har varit på riktigt uselt humör idag. Vet inte varför men jag har sovit otroligt dåligt dom senaste nätterna och just idag blev jag väldigt retlig efter på tok för lite sömn. Men som tur är har det gått över nu. Har även ägnat tid åt att tidsinställa inlägg som jag skrev förut. Tre inlägg på lördag har ni att vänta er! Får bli nåt på söndagen också. Känns bra att jag kommer nånstans.
Nu innan jag går och lägger mig ska jag packa det som behövs för fredag-lördag. Vet inte om jag nämnt det eller inte men jag ska till Emelie i Blackrock! Blir näst sista gången vi ses inna hon styr sin kosa mot Sverige igen. Sad times.
Jag just nu. Borsta håret behöver jag visst göra såg jag.

Kommentarer
Postat av: Ellie

SV: På Cubus 300:- :D

2011-04-08 @ 00:45:07
URL: http://carismatico.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Har du sett på Ronja? Just nu liknar du en liten rumpnisse.

2011-04-09 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0