Millennium Park

Idag efter frukosten gick jag och barnen till Millennium Park och stannade där i några timmar. Det ligger typ precis bredvid köpcentret så det tar väl ungefär 35 minuter att gå dit men Luke hade sin cykel och Emily sin Flicker så det var inga klagomål på att det var för långt eller något. Det var en mycket trevlig dag i alla fall! Packade med lite frukt och juice och tog med mig, barnen har varit på jättebra humör och vädret har varit helt fantastiskt! Lite FÖR fantastiskt kanske, jag har nämligen bränt mig som bara den på bröstet, axlarna och i ansiktet. Värst är det på bröstet, satan vad det bränns!!! Känns ju stört att man måste ha solskyddsfaktor redan i mitten på april?! Men kanske får ta och inhandla något så att jag har det.. En mycket bra dag har vi haft i alla fall! :)
Air walking



Gunga lite



Smickrande bild med solen i ögonen, tagen underifrån av ett barn. Hehe. Nu får ni ett hum om hur fin bonnbränna jag kommer ha om ett par dagar också!

Alltså kolla Lukes magrutor?! Han är ändå bara 8 år, snart 9...

Lekparken



Vi lekte lite med "barken/trästickorna" som fanns på marken överallt i lekparken

Kommentarer
Postat av: Gardlene

Very Good! I love it.

2011-09-07 @ 08:22:13
URL: http://gardlene.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0