The man, the myth, the legend

Kom precis hem och har en miljon saker att göra innan klockan 5 men jag måste bara visa er en sak!
Kommer ni ihåg att min datorsladd inte fick plats i adaptern? Problem solved! Min låtsaspappa är the man, the myth, the legend - han gjorde en egen sladd till datorn som passar irländska uttag! Hade ingen aning om att man ens kunde göra det, hur coolt på en skala?!





Man sätter i den sladden i sjävla "dosan" istället! Tyckte det var så himla grymt :) Kommer dock fortfarande ta med mig adaptern så att jag kan ladda mobilen, ladda mina kamerabatterier och ge ström till min externa hårddisk. Awesomeness!


Kommentarer
Postat av: R

smart!!

att jag inte tänkte på det; pappa har gjort det åt mig några gånger :P

(och som alltid: var tusan lär sig män sånt här? vad är det för enormt träningsläger de anordnar och lär varandra de här grejerna på? :P)

2010-09-03 @ 19:36:25
Postat av: Zami

Jag har dragit igång en frågestund!

Fråga vad du vill och jag svarar :D

Svaren kommer upp i dag eller tidigt i morgon. :)

2010-09-03 @ 19:40:05
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Eller hur, jag fattar inte hur man bara kan göra sånt lite random?! Visserligen jobbar B på Elproman; ett företag med massa kablar och shizzle, men ändå?! Jag hade inte ens kommit på idén att göra en helt egen sladd!

2010-09-04 @ 09:57:09
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0