I brist på annat!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 
past school year, my teacher told my mother she can't 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vit, kall vägg.

3. Vad var det senaste du såg på tv? 
CSI tror jag det var. 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ... 11? (Mohaha, 23:01!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Digital Factor - Dopamin

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute på baksidan av huset och kastade sopor, intressant va? ;)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Faceboook.

8. Vad har du på dig?
Min "I ♥ Dublin"-tröja och ett par gröna shorts.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag har oftast väldigt svårt att komma ihåg vad jag drömmer om! Speciellt när jag ska tänka på vad jag faktiskt drömde om haha.

10. När skrattade du senast?
När jag var nere i köket och pratade med Anne. :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Absolut ingenting! Färg?

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Camp Rock 2. *ryser*

13. Vilken var den senaste film du såg?
Delar av Camp Rock 2, ve och fasa!

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. 
Eh, jag vet inte? Jag överanalyserar nästan precis allting. 

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle vilja att alla fick förmågan att göra sig själva lyckliga, för att sno Svorskans svar.

16. Tycker du om att dansa?
När alkohol är inblandat!

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Haha, jag bor utomlands just nu? Tycker alla som kan borde ta chansen att bo i ett annat land!

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Gud vem?

Kommentarer
Postat av: R

oh, 18, så fint :')

jag älskar ateister

2010-09-18 @ 06:43:11
Postat av: Johanna

Kul att vara aupair ju!

2010-09-18 @ 09:52:34
URL: http://jothefashionfreak.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh, älskar sånt här när man är uttråkad :D



Föresten, förlåt att jag inte svarat på några kommentarer på bloggen, jag glömmer hela tiden bort att kolla dem, haha. Men jag ska minsann bättra mig :D

2010-09-18 @ 13:04:58
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0