Aj. Ge mig en toalett.

Aj. Som. Fan.
Tror att jag har drabbats av urinvägsinfektion. :(

Fick använda mina skills (eh) i franska för att klura ut vad jag skulle göra med nåt slags "tranbärspulver". Jag är glad att jag kommer ihåg lite av min franska nu! Man ska blanda 1-2 teskedar av pulvret i ett glas vatten eller ett glas juice. 3 gånger dagligen ska man dricka det.

Att nånting som smakar så äckligt kan uträtta underverk tycker jag är skumt. Får vänta och se om det blir bättre om ett par dagar!


Kommentarer
Postat av: R

krya på dig :)



(tusan vad jag funderade på vilken smiley jag skulle göra, den där kändes inte klockren)

2010-09-17 @ 23:44:06
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Tack! :)

2010-09-17 @ 23:55:36
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag har haft urinvägsinfektion en gång tidigare, men jag ska vara glad för jag hade inte ont eller nått sånt.

2010-09-18 @ 13:05:46
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0