Upp och ner

Tummen upp för att det snart är helg! Att jag slutar jobba om tre timmar. För det fina vädret (med fint väder här menas inget regn alltså). Och att det snart är helg. Igen. ;)

Tummen ner för att det skvätte varmt smör på mitt finger när jag stekte en hamburgare tidigare idag. Aj som in i vassen! Och att Bella & Nils tydligen gjort slut?! Vafan. ._.

Luke kommer hem från skolan om tjugo minuter ungefär. På torsdagar går han på nån dansgrej, hip hop-dans tror jag, så han slutar ungefär en timme senare och han går hem från skolan själv så jag slipper gå och hämta honom. Jag hatar dock torsdagsmorgnar. Barnen är alltid som jobbigast just på torsdagar, jag fattar inte varför. Tar längre tid på sig att klä på sig, dom bråkar med varandra, borstar inte tänderna ordentligt, borstar inte håret ordentligt, glömmer alltid att ta ner deras jackor och vi går alltid hemifrån senare än 08:40 på grund av det. Nåja. Imorgon får dom ha sina Halloween-utklädnader på sig i skolan. Emily ska vara Snövit och Luke ska vara brandman eller Dracula. Får se till att fota spektaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0