Indian food

I söndags var vi riiiktigt trötta men vi beslöt oss ändå för att åka till Ikea en sväng. :) Marika skulle köpa nån present till sin blivande värdfamilj och jag passade på att bland annat köpa ett pepparkakshus som jag ska montera ihop med barnen nån gång! Efter det hängde vi på M's hostel som hon bor på nu i veckan och satt vid hennes dator innan vi gick ut och åt. Blev indisk mat, riktigt gott!
Gammal bild från Ikea

Måste dokumenteras när man går över en ny bro, tydligen. ;)

Indisk mat på en restaurang i slutet av Henry Street



Kommentarer
Postat av: R

älskar din tröja på sista bilden! (T-shirten alltså), om den är köpt i Dublin och finns kvar vill jag gärna ha en sådan i julklapp ;)

(och om så; vad vill du ha i julklapp? :P)

2010-11-25 @ 12:31:15
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Tack! :) Den är köpt här i Dublin för några veckor sedan, kan se om den finns kvar. ;) Storlek?

Alltså jag vet inte. Bjud mig på sushi eller nåt :D Har inte ätit det sen innan jag åkte, jag har abstinens... :P

2010-11-25 @ 15:59:16
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: R

medium :)

det vore JÄTTETREVLIG!! på vårt sushiställe vid medborgarplatsen? :D

2010-11-25 @ 17:02:27
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Okej :) Vad vill du ha om den inte finns?

Jaaaa! :D

2010-11-25 @ 17:33:05
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: R

ehm... jag har lite topp-kris hehe så kanske något liknande? :)

oh vad roligt!! :D



du, kan jag få ditt kontonummer så jag kan sätta in pengar till mammas choklad? kan du köpa för 300SEK, jag har för mig att det blir tre sånna där "tunna" askar?

2010-11-25 @ 18:36:05
Postat av: R

men så svara då ;)

2010-11-27 @ 15:08:21
Postat av: Anna

Men förlåt jag glömde haha ;P Jag skickar ett mail med mitt kontonummer imorgon :) Kommer dock inte ihåg vad chokladen kostade men jag väntar nog med att köpa det på flygplatsen.

2010-11-27 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0