Bilder

Hej! :)

Så fort Halmstadsgänget har åkt hem så ska ett litet projekt påbörjas. Åh vad jag inte ser fram emot det... Måste nämligen städa mitt rum, och det noga. Allting ska gås igenom, det ska rensas och kastas saker, saker som jag ska spara men inte ha framme ska ner i kartonger, garderoben ska fixas och så vidare i all oändlighet känns det som. Under tiden jag är borta vill jag ha mitt rum i toppskick. Före- och efterbilder kommer när jag väl är färdig med rummet.

Och på tal om bilder så frågade jag mamman i familjen om jag får lägga upp bilder på barnen (och dom kanske) här i bloggen, vet nämligen inte hur petiga dom är med sånt. Om jag mot förmodan inte skulle få så får jag väl blurra bilderna på nåt sätt och göra dom mer "anonyma", får se hur det blir.

Lateeeer!



Time has been replaced by a countdown; 42 days left to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0