Visit på McDonald's

Igår gav Derek mig pengar för att gå till McDonald's med barnen, eftersom vi ändå inte skulle ha någon värme på hela dagen i huset. Killarna som var här blev dock färdiga precis innan jag gick och hämtade Emily i skolan så från och med då gick värmen igång igen, men man tackar ju aldrig nej till donken. ;) Ville dessutom komma ifrån kaoset dom lämnade efter sig, fyfan! Skitigt på varenda centimeter av golvet på nedervåningen, golvet i köket hade gått sönder efter att dom flyttat på kylskåpet, saker stod inte på sin rätta plats och en massa annat - ville bara ut ur huset. Vi traskade till donken som ligger precis innan köpcentret, både dit och hem! Blev nästan en timmes promenad allt som allt. Barnen var väldigt glada och exalterade över att få komma dit och jag hoppas att jag inom snar framtid kommer knycka förstaplatsen som den bästa au pair'en (är tvåa för tillfället av ~15 som varit här. Lång historia haha!). Barnen sa att det var en jättebra dag idag! :) Små sötnosar.
Luke

Emily

Jag åt för första gången en sallad på donken, weird?! Haha nej men vi äter ju nästan aldrig färska grönsaker i min värdfamilj så jag fick passa på när jag hade chansen! :)


Åh det känns skönt att vara tillbaka i Dublin och börja jobba igen! Alla dagar borde vara såhär - barnen lyssnar på en, bråkar inte, dom är nöjda och glada, gör allting som dom "ska", och så vidare. Göööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0