Långhelg

Det är tydligen bank holiday (har fortfarande inte fattat vad det är, hej Google!) på måndag så Derek sa till mig idag att jag är ledig då. Jaha. Barnen har höstlov nästa vecka fick jag också reda på idag, men jag var tvungen att fråga läraren om det. Det stod liksom ingenstans om det och varken Emily eller Luke hade fått reda på det i skolan, enligt dom. Hade jag inte frågat läraren hade jag gått med barnen till skolan som vanligt. Hade nog sett roligt ut...

Är verkligen inte på tipptopphumör just nu. Vill att det ska bli morgon så jag kan åka till Wicklow och ha kul, dricka onödigt mycket alkohol imorgon kväll och sen vill jag att det blir onsdag då Anne kommer hem. Behöver verkligen prata med henne just nu, hon kunde inte åkt till Frankrike vid ett sämre tillfälle alltså! Hoppas verkligen att allting löser sig bara. Jag vill verkligen se Kalle Anka kl 15:00 på Julafton nämligen, i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair på Irland

Vi ska ha en grym kväll imorgon :D Wicklow Towns nattliv rockar tydligen fett på puben old forge på lördagskvällar! :D Yes yes, can't wait ;)

2010-10-23 @ 03:24:06
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0