Twentyone club & lounge

I fredags efter vi fixat med pepparkakshuset så åkte jag & Marika in till Dublin för en sista utekväll tillsammans. Vi övernattade på Shining Hostel och gick ut på ett ställe som heter Twentyone club & lounge, ett nattklubbsliknande ställe som man fick betala €6 för att komma in på. Musiken var faktiskt ganska bra men människorna där, herregud! Ungefär alla som fyllt 18 den senaste månaden var där. Väldigt unga, omogna, jobbiga och oseriösa både killar och tjejer där. Visst att jag & Marika bara är 19 år men vi kan inte ens jämföras med dom som var där. Föredrar när det är lite äldre personer också! Hade i alla fall en grymt bra och rolig kväll med M och dom timmarna som vi var där gick skitfort.
Innis & Gunn - så sjukt gott!

Precis redo att lämna hostelet

Dublin by night




Inne på Twentyone














Kommentarer
Postat av: R

ursäkta orelaterad kommentar:

vore ju av praktiska skäl (mammas choklad) klart bäst för mig om vi kunde träffas innan jul, tror du att det finns någon möjlighet till det?

jag förstår om du är busybusy och vill umgås med familjen och så, men om du har tid någon dag får du gärna höra av dig :D

annars får jag väl rita ett litet presentkort och uppmana min kära mor till tålamod "den som väntar på något gott..." ;)

2010-12-15 @ 02:26:05
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Ja jag hade tänkt föreslå att vi kanske kan ses på måndag? :) Om jag har fått tag i nån remsa/busskort då vill säga. Jag har förresten inte lyckats hitta samma eller en liknande tröja som du vill ha och nu har jag inte tid att gå på jakt efter en, så vår julklapp kan väl bara vara att vi äter sushi haha? ;)

2010-12-15 @ 17:39:48
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: River

måndag skulle vara jättebra men jag får återkomma ang. tid - är du öppen vid både lunch och middag? för jag tror jag kan någon av dem, men vet inte vilken än...

mitt nummer är 0722850915

är ditt nummer 076422... ?

have a safe flight!

2010-12-15 @ 20:53:34
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Japp jag kan både vid lunch och middag men jag skulle föredra om vi ses vid lunchtid. :P

Ja du kommer fortfarande ihåg resten eller? Haha.

Tackar!

2010-12-15 @ 22:21:54
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: River

alright, hör av mig på söndag :)

jodå ;) tänkte bara att jag inte skulle skriva ut det ifall... jag vet inte, du tyckte att det var privat hehe

2010-12-16 @ 00:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0