FML

Idag är INTE en bra dag. Jag är på så dåligt humör så det nästan är löjligt. Badrummet håller på att renoveras vilket leder till det här bland annat...

♦ att vi inte har någon toalett
♦ att vi inte har någon dusch
♦ att vi inte har något vatten över huvud taget
♦ att jag har begränsad tillgång till mitt rum (stegen upp till mitt rum måste vara ihopfälld + att det är en massa saker uppe i hallen)
♦ att jag har världens huvudvärk på grund av alla jävla ljud som tillhör när man renoverar ett badrum
♦ att jag måste hålla mig hemma ifall hantverkaren måste åka iväg nånstans + att jag var tvungen att öppna dörren imorse
♦ on top of allt det där så har jag mens. Så jävla kul att inte kunna gå på toa eller duscha som man vill då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♦ .. och sen så har Emily utegångsförbud vilket (uppenbarligen) betyder att hon måste stanna hemma. Sjukt kul. INTE.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Blir helt freakin' GALEN!
Så JÄVLA dåligt planerat så det inte är sant. Vafan ska vi gå på toa/duscha dom nästkommande dagarna? Hemma i Sverige på vintrarna brukar vattnet hemma hos oss frysa, eller "avloppet" först och främst. Så man inte kan gå på toa. Lösning på problemet? Vi köper en "plasttoalett" och ställer i badrummet. Här? Mellan 8 och halv 2 kunde jag inte gå på toa, fick liksom använda toan i barnens skola?! Och resten av eftermiddagen/kvällen? Morgonen? Känner redan nu att jag skulle behöva gå men det går liksom inte. Och som sagt.. skitkul när man har mens också. Allting blir ju en miljon gånger bättre då. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vill lägga mig på golvet och gråta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0