Powernap

Efter en välbehövlig dusch mår jag en aning bättre men långt ifrån bra. Länge sen jag mådde såhär dåligt på grund av en förkylning! Har dessutom tappat lukten/smaken. Tog nåt Alvedon-liknande förut för att lätta på huvudvärken lite så nu kan jag tänka igen. Imorse när jag gjorde iordning barnens lunchlådor så råkade jag stoppa plastfolien (som jag använder när jag slår in barnens mackor) i kylskåpet?! Hujedamig. Gick dessutom bara med barnen till the lollipop lady så fick dom gå resten av vägen själva, bara över skolgården till deras klassrum. Mådde riktigt kasst alltså. Nu ska jag ta mig en välbehövlig powernap, hade svårt att somna igår kväll och jag vaknade säkert 20 gånger inatt så jag har inte fått jättemycket sömn.
/ klagar som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0