Jag veeet..

.. att min blogg inte är nånting att hänga i julgranen just nu. Men jag har faktiskt varit upptagen! Kom hem vid 6-tiden idag efter att ha varit på vift i över ett dygn. Hem och laga mat, starta en maskin tvätt, fixa iordning rummet lite då två personer ska övernatta här imorgon, duscha, ladda kamerabatterier, vika tvätt från i söndags, och en massa andra saker. Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag inte sov så himla bra inatt. Imorn ska jag till Ikea och äta lunch med en kompis och barnet hon passar och sen har jag lite saker att fixa inför torsdag då det är Paddy's Day! Imorn kväll ska jag ut i Dublin med Emelie och Jennie, vi ska dela på en taxi hem till mig sen. Det är dom som ska sova över alltså. Sen på torsdag ska vi in till Dublin på förmiddagen och se paraden och sen bara "fira" St Patrick's Day hela dagen lång! Uppdateringen kommer fortfarande vara väldigt låg med andra ord. Hoppas ni har överseende med det. :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0