Dagens inköp

Orkade inte duscha innan jag gick hemifrån så jag satte upp håret i en slarvig tofs för att dölja mitt skitiga hår. ;) Kom hem med det mesta som jag hade tänkt köpa förutom ett par saker. Får ta det på måndag då jag tänkt åka in till Dublin, både Dunnes och Penneys är ju större där. Har nämligen sett det jag ville köpa men det fanns inte i köpcentret. Ikväll ska jag nog bara vara hemma, kanske kolla på finalen i Melodifestivalen för att ha nånting att göra. Har inte hört ett enda bidrag haha! Fast om nån hör av sig och vill ses och gå ut eller nåt är det också ett alternativ, men jag kommer vara lat och inte kontakta någon. Vi får se hur resten av dagen artar sig helt enkelt. :)
Jag idag innan jag gick hemifrån. Mina hörlurar har börjat glappa för det vänstra örat, buhu!

Rosa blom på väg till bussen


Åh vad gott det ska bli med fiskpinnar! Och kokt potatis! Och gurka!

Kjol från H&M

Lite skönhetsattiraljer från H&M, Dunnes Stores och Boots

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder, fortfarande ingen snö....

Underbart - längtar tills det blir snöfritt här hemma. Ha det bra. Kram Mamma

2011-03-14 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0