Till River

Måndag-torsdag passar inge vidare bra faktiskt :( Inte ens säkert att vi kommer kunna ses alls om vi har otur! (Barnen kan ju vara sjuka och jag har ingen aning om när dom har lov och så.) På dagen vet jag inte om jag hinner komma in till Dublin och tillbaka till när barnen slutar skolan så då får du komma till mig här i Blanch' istället. Skulle dock kunna åka in på kvällen när jag har slutat och sen ta sista bussen tillbaka. Om det inte går att ändra nu så går det säkert att ses på nåt sätt. :)

Kommentarer
Postat av: River

nu vet jag inte när vi kommer kunna ses isåfall (jag har tyvärr inte möjligthet att bara åka från skolan... vi har obligatoriska moment i alla fall ett par gånger i veckan) :(

men jag avbokade, för ärligt talat har jag ingen lust att spendera nästan 5000SEK på en resa och sen kanske knappt få träffa dig...

2011-01-23 @ 12:53:20
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Okej :( Hoppashoppas att du får nån mer lucka så du kan komma hit!!

2011-01-23 @ 13:30:37
URL: http://dublinaupair.blogg.se/
Postat av: River

Jag hoppas också det!!!

2011-01-23 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0