Tidig kväll och helgens planer

A & D kom hem redan vid kvart i nio, mycket tidigare än vad jag förväntat mig faktiskt. Dom var tydligen bara ute och åt nånstans och kom hem direkt efter det. Så när dom kom hem tog dom över och jag slapp natta barnen. :) Inte för att det brukar vara särskilt svårt men hey, jag fick sluta tidigare än väntat!
Imorgon ska jag åka hem till Sylwia på förmiddagen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi ska tydligen vara hemma hos henne. Har aldrig varit där förut, har ingen aning om hur området eller nånting ser ut och jag ska mer eller mindre gissa när jag ska gå av. Hatar att åka buss eller dylikt utan att veta vart man ska gå av. Alltid "orolig" över att åka för långt eller för kort. Senare på kvällen ska jag ut med några andra au pairer, vet dock varken var, hur eller när ännu haha. Vi skulle höras imorgon under dagen. På söndag ska jag träffa en italiensk au pair och troligtvis åka till Dun Laoghaire! Inte så noga planerat allting men det får bli som det blir! Nu är det snart tid för mig att sova. Vet inte om jag kommer ha tillgång till dator imorn men annars lär vi höras på söndag skulle jag tro. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0