Slut på semestern

Jaha, så har man börjat jobba igen! Har inte gått upp innan klockan 8 på tre veckor nu, haha. Det känns bra att vara tillbaka i Dublin! Kände väl lite sisådär inför det när jag var hemma men nu när jag väl är här så känns det bra igen. Saknar alla hemma lite extra mycket nu men jag får träffa alla igen så småningom. :) Barnen blev väldigt glada över att se mig i alla fall! Luke sa att jag bara måste vara här när han fyller år - han fyller år i slutet av juni - så det känns bra att man är uppskattad här!
Idag är det två män i huset som ska byta ut nån gas-grej, som förser huset med värme och sånt, så i skrivande stund borrar dom och håller på på nedervåningen. Jag håller mig på mitt rum för det är bara där det finns värme! Jag har ju ett eget element som inte är beroende av den där gas-grejen vad-det-nu-är. Har dock ingen tillgång till köket eftersom det är där dom håller till så efter att ha lämnat barnen i skolan gick jag till Centra för att köpa lite frukt & dryck att ha under dagen. Får se vad jag hittar på idag eftersom jag är begränsad till att bara vara i mitt rum princip haha. Hoppas jag inte somnar bara... Nåja, vi hörs senare!
Såhär ser det ut i mitt rum just nu. Dom öppnade nån lucka i väggen i mitt rum för att eh, göra nånting ;)


Flyget och allt gick bra förresten! Inget krångel eller nånting. Var dock väldigt varmt i flygplanet, inte coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0