Min torsdagskväll

Passar på att blogga lite snabbt under tiden barnen tar deras bad :) Om ungefär en timme när jag slutat tänkte jag promenera till the shopping centre för att träffa Ewa! Det var lite oklart vad vi skulle göra då vi pratat om att fika, gå på bio eller ta ett par öl. Tror dock mest på det sistnämnda. ;) Lär inte komma hem förrän strax innan 12 (om jag går hem) nån gång, då Ewas sista buss hem går 23.20. Ska bli skönt att komma ut ur huset lite i alla fall!
Idag har jag inte gjort många knop inte. Tog en powernap på ungefär en halvtimme innan jag gick och hämtade Emily, sen har dagen flytit på med läxor, lunch och tv-tittande. Barnen var ute i nån timme också så jag passade på att diska och fixa i köket då istället. Brukar vanligtvis bli att jag gör det nån gång mellan 5 och 6, då barnen antingen duschar eller badar. Nu ska jag packa ihop det jag ska ha med mig i min handväska; plånbok, nycklar, mp3 och allt vad man nu behöver. Skriver kanske senare när jag kommit hem annars hörs vi imorn igen. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Trevligt då har det då :D

2011-01-13 @ 20:02:35
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0