Head ache

Har sen i eftermiddags haft en gnagande huvudvärk som vägrar försvinna. Otroligt irriterande! Har även cravings efter chokladbollar, haft det i flera dagar, men det finns varken havregryn, kakao, vaniljsocker, kokos/pärlsocker att rulla i och jag är tveksam till om vi ens har socker hemma. Så det är bara smör vi har haha. Inget kaffe har vi heller (mina värdföräldrar dricker inte kaffe, det är te som gäller) så jag kan inte ha i en skvätt i "smeten". Får kanske inhandla ingredienser någon dag framöver och baka med barnen hehe. ;) Om jag lyckas lokalisera var havrgrynet finns vill säga, det gick ju inte så bra sist... Vill egentligen bara gå och lägga mig men om 10ish minuter har jag en dejt med Marika i Facebook-chatten. :') Efter att ha pratat med henne en stund blir det till att kika på en annan film jag inhandlade i söndags, kan visa imorn vilka det var jag köpte. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0