God förmiddag

Hallå där :)
Idag har varit en hyfsat bra morgon. Barnen har nån "funky hat and shoes day" i skolan och dom får dessutom ha sina vanliga kläder istället för sina uniformer. Alla fick dock betala €1 för att delta i att antingen ha "funky hat and shoes" eller att inte ha sin uniform. Eller €2 för att göra båda två. Skolan dom går i tar betalt för precis allting. Stört.
Åt Ben & Jerry's Cookie Dough till frukost hehehe. Goooott. Men dyyyyrt. Eh, ja. Ska väl snart starta en maskin tvätt och sen ta en lång och behövlig dusch. Fram till nu har jag läst lite bloggar och försökt komma in på min mail, utan vidare framgång dock. För försöka senare igen. En typisk förmiddag för en au pair helt enkelt. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig och sova igen men jag ska verkligen försöka att låta bli. Jag somnade i tid igår men jag har vaknat säkert 10 gånger inatt och vänt och vridit på mig. I alla fall, tvätta och duscha var det. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tur att man bor i Sverige, när det kommer till skolan. :P

2011-01-23 @ 21:11:50
URL: http://carismatico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0