En bra tisdag

- Har varit med Ewa från 12.30 till 19.30
- Slutade 16.30 istället för 18.00-18.30
- Träffade en viss person i köpcentret lite random sådär

Över lag en otroligt bra dag! När jag slutade traskade vi till köpcentret, gick i lite affärer, flummade runt en masa på Penneys, åt glass, köpte ett gäng filmer, gick till biblioteket och lånade böcker (det finns svenska böcker på biblan här i Blanch'! Visserligen bara 15-20 stycken men ändå.) och sen har jag legat i min mjuka säng framför datorn. Var även in på Dunnes en sväng innan jag åkte hem där jag bland annat köpte lite skorpor, var så otroligt sugen på det. Skulle även köpa havregryn men jag hittade det ingenstans?! Visste heller inte vad det hette så jag kunde inte fråga heller. Har aldrig tidigare behövt veta vad just havregryn heter på engelska. Nu när jag slog upp det så blir jag lite arg på mig själv. Jag visste visst vad det hette haha. Nu tänkte jag kolla på en av filmerna jag köpte idag, visar imorn exakt vilka det är. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0