Babysitting

Hallå! :)
Ikväll ska jag sitta barnvakt, A & D ska ut förmodar jag. Roligare fredagskvällar har man ju haft men det enda jag lär göra är att fortsätta spela Super Mario med Luke & Emily, spela Uno, laga middag åt dom och runt 9-snåret är det dags för dom att sova. Just nu tar dom deras bad och lär inte vara färdiga med bad, intvålning, schamponering och påklädnad på en timme ungefär. Fick reda på att jag skulle sitta barnvakt redan förra veckan, så. Idag har det inte hänt särskilt mycket. Under tiden barnen var i skolan passade jag på att duscha och starta en maskin tvätt, håller fortfarande på att tvätta (en maskin tar ungefär 2½ timme). Hade tänkt gå till köpcentret och inköpa lite nya filmer bland annat men jag var så sjukt oinspirerad så det blev inte av. Nej, nu måste jag diska och fixa i köket lite. Skriver nog ett inlägg senare. Vi hörs! :)

Och mamma, angående förra inlägget: jag ska inte åka till Australien. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0