Storstädning

Ska starta lite musik och sen städa mitt rum - kaos är ordet för att beskriva hur det ser ut just nu. Jag har inte ens packat upp allting från min resväska sen jag kom tillbaka hit. Det är visserligen bara saker men ändå. Ska försöka organisera allting. Om jag vågar lägger jag upp före-bilder sen, annars får ni bara se efter-bilderna haha. ;)

Förresten. Idag är det ju första februari. Enligt irländarna är det "the first day of spring", i alla fall enligt i princip alla barn i Emilys & Lukes skola, dom pratade om det imorse nämligen. Som att våren kommer över en freakin' natt mellan sista januari och första februari? Puckon. Känns ju onödigt att ha vinterskor, vinterjackor, mössor och vantar nu när "det är vår" i såna fall, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0