Nu jäklar

Hej :)
Hade inte några planer för min fredagskväll då jag känt mig sjukt opeppad på att gå ut eller ens träffa folk. Enda tills för ett par timmar sedan. Vill så gärna gå ut och göra någonting! Fick en inbjudan till Emelie i Blackrock men det var för sent för mig att ta mig dit. Skickade sms till en kompis och frågade om hon ville ses men jag har fortfarande inte fått något svar. Och inte en endaste Dublin-bo har varit inloggad på Facebook ikväll. Trist. Så jag får spendera min fredagskväll i mitt rum, gud så trevligt. Hm. Kanske får passa på att blogga om det jag inte bloggat om vilket är en hel del men motivationen finns verkligen inte där! Hatar när man verkligen inte är på blogghumör och det mer känns som ett "tvång" att blogga om nånting. Därför skjuter jag det åt sidan ett tag och låter motivationen och inspirationen komma tillbaka. Känns bäst så.
Ska nog sega vid datorn en stund och sen smyga ner som en ninja till köket och se om det finns något smaskigt att tugga på och slå på nån film. Eller så lägger jag mig under täcket, lyssnar på Harry Potter and the prisoner of Azkaban i min mp3 och spelar Super Jewel Quest på min Samsungmobil. Och sen sova. Otroligt lockande om jag får säga det själv så det får nog bli det sistnämnda. Vi hörs imorgon istället, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0