Lördagsmys med mig själv

Hej bloggen! :)
Förlåt för den urusla uppdateringen men jag har varit på vift. Igår när barnen var i skolan gick jag till biblioteket och lånade ett par böcker och sen blev det en liten runda på Penneys och HMV. Kan visa imorgon vad jag lånade/köpte. Sen igårkväll mötte jag upp två svenska tjejer som jag inte träffat förut + två irländska killkompisar till J. Sov över hos en kompis, blev avsläppt i the city centre nån gång mitt på dagen då jag skulle träffa au pairen från Nya Zeeland. Kom hem vid 7-tiden nu ikväll efter att ha varit på vift i ett dygn.
Och varför uppdaterar jag på en lördagskväll kanske ni tänker nu. Det här är faktiskt andra (max tredje) gången på ungefär 5 månader som jag är hemma på en lördagskväll, haha. Brukar vanligtvis vara ute vid den här tiden eller vara hos nån kompis men inte idag. Istället blir det lite lördagsmys för mig själv! Gick till Centra för nån timme sen och inhandlade nachochips, coca cola & gräddfil som jag gjorde vitlöksdipp av. Norpade lite KitKat från kylskåpet också hehe. Ska snart starta en film efter att ha kommit i lite skönare kläder. Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Marika - Blivande Au Pair i Washington DC

Låter gött, kul att du har så mkt att göra (:

Ååååh Doritos <3 Chilismaken äger, men cheese är oxå god :D

2011-02-13 @ 15:21:51
URL: http://marreika.blogg.se/
Postat av: M

Vad köpte du? =)

2011-02-14 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0