Lite snabbt bara

Sitter vid A's dator just nu som ar seg seg seg. Tankte bara slanga in en liten uppdatering, har inte hunnit med det tidigare idag. Efter att ha lamnat barnen i skolan traskade jag ivag till kopcentret och inhandlade lite saker som trojor, linnen, ett par skor, havregryn(!), toffsar och lite annat smatt och gott. Nar jag kom hem gjorde jag lunch och sen var det inte lang tid innan jag var tvungen att hamta barn nummer ett i skolan. Det har varit nat knas med the heater har i huset sa det har varit iskallt hela dagen. D kom hem for inte sa lange sedan sa han fixade det da, varmen ar igang igen! Nu ar L i duschen och snart ar det E's tur. Inte langt efter det sa slutar jag for dagen. :) Tankte skriva om helgen da sa kika in lite senare!


Kommentarer
Postat av: Marika - Blivande Au Pair i Washington DC

A, D, L, E, du har ju med nästan hela alfabetet med stora bokstäver i ditt blogginlägg, haha ;) Jag fick tänka efter vilka alla var innan jag kom på namnen, trots att jag träffat dem flera gånger, haha xD

Låter inte roligt med värmen, men skönt att de är igång nu iaf :)

Ska du baka chokladbollar eller koka havregrynsgröt? Eller göra båda? haha ;)

2011-02-02 @ 18:45:41
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0