Happy Valentine's Day!

Jag har aldrig varit nå vidare fan av Alla hjärtans dag - varför är det en speciell dag då man ska visa vänner, familj och/eller sin partner att man älskar/uppskattar dom, ska man inte göra det varje dag (vilken dag som helst alltså)? Fast det är lite gulligt ändå. Man blir ju glad även fast det är på Alla hjärtans dag liksom. Som när jag var och hämtade Emily från skolan idag så gav hon mig världens sötaste och finaste kort. Det finaste jag fått tror jag. Blev till och med lite tårögd! Det är vid såna här tillfällen jag undrar när jag nånsin kommer kunna lämna min underbara värdfamilj. ♥
Ser ni att det är jag på bilden? Blå ögon och brunt hår. ;)





Jag gjorde ett kort till Emily nu på eftermiddagen


Världens sötaste Emily




Till lunch idag stekte jag pannkakor till mig själv. Jag är 19, snart 20, år och jag har aldrig någonsin gjort egen pannkakssmet förut! Trodde att det skulle bli en katastrof eftersom vi inte har några som helst mått i det här huset (dl, msk, tsk, krm, osv.) så jag fick hälla i ingredienserna lite på måfå men vet ni vad? Det blev faktiskt otroligt gott! Varför har jag inte gjort det förut liksom?! Lite stolt över mig själv haha.

Nu när jag ändå skrivit ett inlägg om det så vill jag passa på att skicka ett stort hjärta till alla mina läsare. Tack för att ni läser min blogg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0