Fredag kväll 11 februari

I fredags åkte jag in till Dublin på kvällen för att träffa två andra svenska au pairer! Vi möttes upp vid The Spire och inte kort efter det kom två irländska killkompisar till Jennie och gemensamt gick vi till The Grand Social(?) som ligger precis vid Ha'Penny Bridge på den norra sidan. Där blev det några pints Bulmers och en massa snack. Hade en väldigt trevlig kväll. :) Vid 12-tiden var det dock dags för mig att säga hej då då jag skulle möta upp en annan kompis som jag sedan skulle sova över hos. Över lag var kvällen otroligt lyckad (för min del) men jag har i efterhand fått höra det som hänt efter att jag drog. Fy fan för vissa människors beteende och "respekt" för andra människor, säger jag bara. Så gör man bara inte. I alla fall, här kommer ett par bilder som togs under kvällen.
Jennie & Maria


Jag & Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0