Dagens inköp och favorit i repris

Hallå där!
Var ju som sagt in till Dublin idag för att träffa min kompis Shannon. Som vanligt möttes vi upp vid The Spire, vilket man oftast gör när man träffar upp nån inne i Dublin, i alla fall om man inte har så stor koll på staden. I alla fall, vi gick längs Henry/Mary Street för att hitta nånstans att äta och det slutade med att vi inne på Jervis Shopping Centre gick upp till the food hall där S käkade på KFC och jag beställde in en svingod baguette på nåt av dom andra matställena som finns där. Kommer inte ihåg vad det hette. Sen strosade vi runt i en massa affärer, pratade, gick in i varandra titt som tätt (händer varje gång vi ses, haha) och sen var det dags för henne att åka hem. Sista gången vi ses på ett himla bra tag eftersom hon bor på Nya Zeeland! Fick dock in inbjudan om att komma och hälsa på nån gång i framtiden då jag även kommer få bo i hennes lägenhet. Flygbiljetten kommer ju vara svindyr men tänk att få åka till Nya Zeeland - wow! Efter det gick jag runt i nästan samma affärer som tidigare och jag fastnade inne på Forever 21. Fanns himla mycket fint där inne men jag fick bara med mig en vårjacka hem. Riktigt fin och billig! Sen blev det en sväng inne på Penneys och Dunnes Stores (matavdelningen) innan jag åkte hem.
Min jacka från Forever 21 (€26,80/235-240kr)
Mycket finare i verkligenheten!



En blå och en vit scarf från Penneys


När jag var på Dunnes Stores köpte jag gräddfil, vitlök, Doritos och Coca cola zero. Känns det bekant? ;) Ska göra så som jag gjorde för ett par veckor sen. Cola, nachochips och vitlöksdipp framför en film! Är sugen på att kolla på Kenny Begins. Eller The hot chick, American Pie, John Tucker must die eller nån annan film i det stuket. Får se vilken det blir! Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll. :)
Bild tagen för ett par veckor sedan

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack så mycket! :D

2011-02-26 @ 23:48:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0