WinterHeart

Förresten... är det ingen av mina läsare som läser någon annan blogg än min? Kan ni gissa hur många tips på bloggar jag fick? INGA. Skäms på er. Vill ju ha nånting mer att läsa! Så pretty pretty please, kom med tips! Här är ett till från mig i alla fall:

- WinterHeart
"Allmänt tramsig och självgod bögblogg", för att citera det han själv skriver om sin blogg. Stämmer väldigt bra. Sarkasm använder han sig väldigt mycket av också. Gillar bloggen! Humor enligt mig men vet inte om alla förstår den, som jag skrev om Gaymasen, men den här är "värre". Han är lite småelak ibland också och brukar skicka väldigt förolämpande julkort. Hysteriskt roligt haha! Lite dryg humor sådär men jag gillar't.

Kommentarer
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

Nej jag läser inga bloggar alls!? ;)

2011-04-03 @ 06:01:19
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0