Nytt badrum

Hej!
Inte mycket som händer nu på dagarna så jag har inte direkt nånting att blogga om. Igår levererades allt material som behövs för att renovera om badrummet men det ska inte påbörjas förrän om tre veckor ungefär. Badkaret ska bort och en duschkabin ska ersätta badkaret. Jag har inte tagit ett enda bad sen jag kom hit, haha! Ändå var jag så himla lycklig över att ha ett badkar eftersom vi inte har ett hemma och har inte haft det på 10 år sen vi flyttade dit var vi bor nu (i Sverige). Men, jag har ju tre veckor på mig! ;)
Min vecka hittills har varit otroligt bra. Jag har varit på riktigt bra humör vilket även smittat av sig rejält på barnen! Det underlättar ju när man har någonting fint och bra att tänka på hela tiden, hihi.. :) Nu hade jag tänkt ta en liten nap i brist på annat att göra. Igår vid 11 började jag kolla på en nästan 2 timmar lång film och är därför galet trött just nu, har bara mig själv att skylla. Kollade på IV, en film om HV71's revanschår säsongen 2009/2010 när dom vann SM-guld. Gick ju inte lika bra i år för dom så jag fick nöja mig med det. Får fortfarande rysningar när jag kollar på den! Nej sova var det, vi hörs senare!
Såhär ser badrummet ut just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0