Painful Patriotic Pancakes

Hej! :)
Idag blev det pannkakor till lunch. Igen. Visst att det är gott men jag börjar tröttna lite! Speciellt eftersom det blir en sån himla röra när man lagar det... Man spiller alltid lite mjöl, det droppar pannkakssmet på spisen när man häller smeten i stekpannan, det blir sjukt mycket disk av det, första pannkakan blir alltid kaos eftersom värmen inte är helt rätt, ooooch så vidare. Men barnen blir så glada av det och blir på superbra humör så det gör nästan inget. Men bara nästan. Tur att det inte är såhär varje gång bara:


(Och bara för att jag är busig får ni den dolda länken på bloopers and shizzle. Enjoy!)

Pancakes in the making



Sugar for the flavour ;)


Här är en som är söt som socker ♥


Luke's doing his homework

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

2011-04-05 @ 21:05:59
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Jag har startat en ny blogg!:) Eller ja, slutade blogga på den för ett halv årsedan men nu har jag börjat igen.. Vad tycker du? Va snäll och kommentera vad du tycker jag ska förbättra och va helt ärlig.. Fin blogg föresten!:D



www.shisa.blogg.se



/Lovisa

2011-04-05 @ 21:29:38
URL: http://shisa.blogg.se/
Postat av: Marika - Au Pair i D.C

Haha jag gjorde oxå pannkakor igår xD Det är ju så himla lätt o göra, men börjar oxå tröttna på de nu :O

Annorlunda att se Luke med kort hår, han hade ju lite längre i December ^^,

2011-04-06 @ 22:03:49
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0