Dublin!

Hej!
Hinner inte skriva så mycket mer än att jag om en liten stund åker in till Dublin och spenderar hela helgen med Emelie. Det är hennes sista helg här innan hon åker tillbaka till Sverige. Major sadface på det! Har faktiskt varit rätt nere på grund av det. Känner på mig att jag kommer gråta som fan på söndag, haha! Har haft en liten jag-orkar-inte-blogga-alls-period men förhoppningsvis så kommer suget tillbaka snart. Har i alla fall inte tidsinställt några inlägg denna helgen men när jag kommer hem på söndag igen så lär det komma nåt inlägg. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Desirée

hallojsan, tänkte bara fråga lita saker och hoppas du kan svara på dom :)

Jag har själv tänkt åka nånstans och vara au pair efter jag slutat gymnasiet ( går i tvåan så har ett år kvar ) och jag har funderat lite på just Irland, tycker det verkar fint och så, så min första fråga: Är det fint? Trevligt folk? Mycket folk ?

Bor på lilla tråkiga Gotland just nu, enda gången det är lite fart på denna ö är när turisterna kommer på sommarn, så vill nånstans med mycket folk och där det händer lite mer, eller så :) Jissus va långt detta blev, men en sista fråga, lite larvig kanske men dock så viktig: Jag ÄLSKAR Gerard Butlers irländska dialekt i Ps. I love you, så jag undrar, pratar alla så i Irland ? För i så fall skulle jag falla för varenda kille där nere ;)

haha, jaja, hoppas verkligen du kan svara på mina dumma frågor, tack på förhand :) // Desirée

2011-04-16 @ 23:03:21
URL: http://desireemathsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0