Det är inte lätt när det är svårt

Villy: har en kall guinness i kylen, den har stått där i ca 2 veckor...
Jag: vad väntar du på?
Villy: vet inte... kanske på att den ska klona sig...
Jag: lycka till med det
Villy: eller så skiter jag i det och dricker upp den...
Jag: det alternativet har min röst ;)
Villy: oki
Jag: själv så kan jag inte dricka pga mediciner jag fick
medinenerna*
men VA FAN
MEDICINERNA*
Villy: FAIL............

Utdrag från våran Facebook-chatt. Det är fan inte lätt att stava ibland. Medinenerna?!?!
I alla fall, ska åka in till Dublin nu och träffa Naoise för lunch. Lär bli lite shopping sen. Är i behov av ett par hörlurar IGEN. Ska försöka hitta ett par jeans också. Men lär komma hem med en massa onödigt, utan det jag egentligen skulle köpa. Kan lätt bli så.
Jag & Naoise i september

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0