Beställt från Sverige

- Kryddig béarnaisesås (såna där påsar ni vet som man blandar med vatten och mjölk)
- Idominsalva
- Mina rosa Foppatofflor
- En tröja som jag glömde när jag var hem i vintras
- Ett par sommarbyxor
- Två stycken "fyrfärgspennor" från Bic
- Tyrkisk peber

Glömde säga det när vi pratatde i telefon förut mamma men ta jättegärna med dig lite turkisk peppar också! :D
Finns massa fler saker som jag vill ha också men dom ska bara ha handbagage med sig så det är väldigt begränsat om vad och hur mycket dom får ta med sig. Men det där "måste" jag ha!

Förresten! Fick nyss reda på att jag börjar jobba runt 15.00 imorgon istället för 08.30. Känns rätt gött, speciellt eftersom jag ska sitta barnvakt som jag nämnde i förra inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0